FAQ /よくある質問
お問い合わせいただく前に、まず下記のFAQ をご確認いただき、ご質問や問題に対する解答が記されていないかをご確認ください。それでも問題が解決しない場合は、それぞれの内容についてお問い合わせページのフォームからお送りください。
Below is a list of our most frequently asked questions. If you do not find the information you need below, please use conatct form and we will get back to you shortly.
入退会についてREGISTRATION
どうやって入会するのですかHow do I join?
- 会員登録ページよりお申し込みください。申し込みが終わると、ご登録されたメールアドレス宛に「仮登録」のメールが届きます。内容をご確認し、記載されたリンクをクリックすると登録完了となります。
- You can subscribe by completing our JOIN page. When the application is over, the "temporary registration" e-mail will be delivered to the registered e-mail address.Confirm the content and click on the indicated link to complete registration.
仮登録メールが届きませんTemporary registration mail does not arrive
- 会員登録ページの下部に(仮登録メールの再送信)があります。ここに登録のメールアドレスを入力して再送信をしてください。また、そのメールはセキュリティ等の設定により、迷惑メールフォルダ等に振り分けられる場合がありますので必ず確認をしてください。
また、メールの設定、その他、プロバイダのセキュリティ設定等によりメールが受信できない場合もございます。その場合は、お手数ですが別のメールアドレスで再度、お申し込みをお願いします。
→会員登録ページの下部「仮登録メールの再送信」へ
届かないとよく問い合わせのあるメールアドレス
※携帯メールにはメールが届かない場合が多いです。
yahoo.co.jp(ybb.ne.jp)
docomo.ne.jp
ezweb.ne.jp
- At the bottom of the member registration page (resend of provisional registration mail) is. Please enter your registered e-mail address here and resubmit. In addition, please be sure to check that mail because it may be sorted into spam folder etc. according to security setting etc.
In addition, it may not be able to receive e-mails due to mail settings, other security settings of providers, etc. In that case, sorry for your inconvenience but please re-register with another e-mail address.
→Go the "Retransmit temporary registration mail" at the bottom of the join page
E-mail address with frequent inquiries if it does not arrive
※Mail often does not reach the mobile mail.
yahoo.co.jp(ybb.ne.jp)
docomo.ne.jp
ezweb.ne.jp
登録するメールアドレスは携帯電話のものでもいいですか?Can I register my e-mail address with a mobile phone?
- 各種携帯電話のメールアドレスではご登録する事はできません。パソコンのEメールアドレスをご利用ください。
- You can not register with the mail address of various mobile phones. Please use the e-mail address of the personal computer.
退会したいのですがI want to withdraw your membership.
- マイページの無料メンバー退会からお手続きください。
※退会した時点で全てのサービスが受けられなくなりますのでご注意ください。
- Please process from my member's free member withdrawal.
※Please note that all services can not be accepted at the time of withdrawal.
ID・パスワードについてAbout ID / Password
ログインができないI can not log in
- サイトリニューアルに際し、ログインの方法を下記に変更いたしました。
- 従来「ログインID、パスワード」にてログイン
- 現在「会員登録時のメールアドレス(ログインID)、パスワード」にてログイン
ログインできない原因としては
- メールアドレス・パスワード
- セキュリティーソフト
などが考えられます。詳細については下記をご覧ください。
- 下記にご注意下さい。
- メールアドレス・パスワードの再確認をしてください。L(エル)、I(アイ)、1(数字のイチ)などは混同しやすいのでご注意ください
- メールアドレス・パスワードを半角で入力していますか
- 大文字・小文字を正しく入力していますか
- 余計な半角スペースは入っていませんか(パスワード等を直接コピーした時、文末の半角スペースを一緒にコピーしてしまうことがあります)
- セキュリティーソフトをOFFにして再度ログインを試してください。 また、職場や学校内など、ファイアウォールやプロキシサーバーを利用したネットワークから接続していると、ログインできないことがあります。その場合は、ネットワーク管理者にお問い合わせください。
- When renewing the site, we changed the method of login as follows.
- Before, Login with "Login ID, Password"
- Now, Login with "E-mail address (member ID) (login ID), password"
Why can not I Login?
- e-mail address, password
- Security software
Such will be considered. Please see below for details.
- Please note below.
- Please reconfirm your e-mail address / password. Please be aware that it is easy to confuse L, I, 1 (Numeric)
- Have you typed uppercase and lowercase letters correctly?
- Is there an extra single-byte space in it? (When copying the password etc. directly, there is a case where the half-width space at the end of the sentence is copied together)
- Please turn off security software and try login again. In addition, logging in may be impossible if you are connected from a network using a firewall or proxy server, such as at work or school. In that case, please contact your network administrator.
パスワードを忘れてしまいましたI forgot my password
- ログインページの下部、「パスワードを忘れた方」からパスワードの再設定をお願い致します。
- Please reset the password from the lower part of the login page, "Forget your password".
登録メールアドレスを忘れてしまいましたI forgot the registered e-mail address
- ログインページの「登録情報お問い合わせ」よりお問い合わせください。またはお問い合わせフォームからお問い合わせください
- Please contact us from "Registration information inquiries" on the login page.Please contact us from the inquiry form
登録メールアドレス、パスワードを変更したいI want to change registered e-mail address and password
- マイページの設定変更から変更してください。
- Please change fromsetting change of https://graphis.ne.jp/member/menu.php">My page.
定額サービスについてREGISTRATION
期間が満了すると自動継続されますか Does my membership auto renew?
-
- ■クレジットカード決済をご利用のお客様
- 自動継続されます。クレジットカードの期限が切れるまで定額サービスは継続します。クレジットカードの期限が過ぎてしまうと継続されませんので、期限前に決済代行会社CREDIXのカスタマーサポートまでご連絡ください。
-
- CREDIXのカスタマーサポート
お電話:0570-07-3210(つながらない場合は 03-6832-1339)
メール:creditinfo@credix-web.co.jp
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- ■Credit Card user
- It will be automatically continued. The flat-rate service will continue until the credit card expires. As credit card deadline expires, it will not continue, so please contact CREDIX's customer support before the deadline.
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- CREDIX Customer Support
TEL :+81-3-6832-1339
E-mail:creditinfo@credix-web.co.jp
画像の閲覧、動画のダウンロードができないI can not browse images and download movies
-
■月額サービスに申し込みをしていない
画像の閲覧、動画のダウンロードウィするには、会員登録後、月額サービスにお申し込みする必要がございます。月額サービスはマイページからお申し込みできます。また、PPVページでご利用できるポイント(購入ポイント)を購入していただければPPVページのコンテンツをダウンロードできます。→
マイページへ
■月額サービスに申し込み済みにもかかわらず、画像表示、動画の再生ができない。
ご利用のPC等端末のOS、ブラウザをなるべく最新にしてください。また、CSS,Javascript等を有効にしてください。
【推奨動作環境】
Win OS7以上
Mac OSX 10.11以上
※ブラウザは、なるべく最新のものをご利用ください。
Chrome 60.0.3112.101以上
Firefox 54.0.1以上
Safari 10.1.2以上
Microsoft Edge 40.15063.0.0以上
IEは非推奨(最新版でも一部、正常に表示されない場合があります)
-
■I have not applied for monthly service
To browse images and download videos, you need to apply for monthly service after membership registration. Monthly service can be applied from My page. Also, if you purchase points (purchase points) available on the PPV page you can download the contents of the PPV page.→
Go My page
■Despite having subscribed to the monthly service, you can not display images and play back movies.
Please make the latest OS and browser of terminal of your PC etc. as possible. Please also enable CSS, Javascript etc.
【Recommended operating environment】
Win OS7以上
Mac OSX 10.11or higher
※Please use the latest browser as possible.
Chrome 60.0.3112.101or higher
Firefox 54.0.1or higher
Safari 10.1.2or higher
Microsoft Edge 40.15063.0.0or higher
IE is deprecated (some of the latest version may not be displayed correctly)
急に視聴できなくなりましたI can not view it suddenly
- ※クレジットカード決済で入会された場合、
定額サービスは30日毎に自動継続されますが、なんらかの理由により継続時の決済に失敗した場合、自動的に停止扱いとなります。再度サービスをご利用いただく為には、改めて定額サービスを登録して頂く必要がございます。ご注意ください。
- ※Credit card payment when joining,
Flat-rate service is automatically continued every 30 days, but if it fails in continuous settlement for some reason, it will be automatically suspended.In order to use the service again, it is necessary to register the flat rate service again.Please be careful.
定額サービスを停止したいのですがI want to stop flat rate service
- ログイン後、マイページの定額サービスクレジット自動引き落とし停止処理よりお手続きください。自動引き落としの為、停止する際は必ず期限の前日までに停止してください。
- After logging in, please proceed from the Flat-rate service credit automatic withdrawal suspension process on My page.Because it is automatic settlement, please stop one day before the deadline.
クレジットカード会社からの請求先の名称はなんですか?What is the name of the billing address from the credit card company?
- カード明細には、決済会社「CREDIX」の名前で記入されます。
- The card statement is filled in with the name of the settlement company "CREDIX".
支払いに使えるクレジットカード会社はどこですか ?Which credit card company can be used for payment?
クレジットカードの有効期限を更新したのですが、連絡は必要ですか?I updated the expiration date of my credit card, but is it necessary to contact me?
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- 必要です。大変お手数ですが、決済代行会社CREDIXのカスタマーサポートまでご連絡くださいませ。
(※弊社ではお客様のクレジットカードに関する個人情報は一切管理しておりません)
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- CREDIXのカスタマーサポート
お電話:0570-07-3210(つながらない場合は 03-6832-1339)
メール:creditinfo@credix-web.co.jp
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- Is required.Sorry to trouble you, but please contact CREDIX's customer support department of settlement agency.
(※We do not manage any personal information about your credit card)
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- CREDIX Customer Support
TEL :+81-3-6832-1339
E-mail:creditinfo@credix-web.co.jp
決済方法を変更したいのですがどうすればいいですか?I would like to change the settlement method, what should I do?
- ※銀行振込み決済の場合、契約期間を満了後、ログイン後マイページより貴方に合った決済方法をお選び頂きお手続きしてください。
【重要】 クレジットカード決済の場合
決済方法の変更の場合は、必ず先にログイン後、「定額サービスクレジット自動引き落とし停止処理 」を行ってからマイページより貴方に合った決済方法をお選び頂きお手続きしてください。
- Only in Japan
ユーザーランクについてID/PASSWORD
ユーザーランクとは何ですか?What is the user rank?
- 定額サービスの連続継続によってユーザーランクが変わります。各々のランクによって視聴できるギャラリーが増えます。
- ・6回以上の継続で→Stage1
- ・12回以上の継続で→Stage2
- The user rank changes according to the continuous continuation of flat rate service. Galleries that can be watched according to each rank increase.
- ・over 6 continuations→Stage1
- ・over 12 continuations→Stage2
継続回数を増やすには?How to increase the number of times to continue?
- 通常の継続の他に、購入ポイントを使って継続回数を増やすことが可能です。マイページの「購入ポイントで定額継続回数の追加」よりお手続きください。
- In addition to normal continuation, it is possible to increase the number of continuations using purchase points.Please proceed from "Add fixed number of times at purchase point" on My page.
ポイントについてAbout points
購入ポイントとサービスポイントとは?What are purchase points and service points?
- 購入ポイントは決済によって購入されたポイントとなります。またサービスポイントは定額サービスの継続時に発生するサービスポイントです。各ポイントが利用できるサービスは以下になります。
- ・購入ポイント→単品商品の購入・継続回数の追加
- ・サービスポイント→定額サービスの期間延長
- The point of purchase will be the point purchased by settlement.A service point is a service point that occurs when the flat-rate service continues.The service that each point can use is as follows.
- ・Purchase point→Purchase PPV item・Add continuation count
- ・Service point→Extended period of flat-rate service
各ポイントを増やすには?What are purchase points and service points?
- 購入ポイント、サービスポイントを得るには定額サービスの加入が必要になります。
- ・購入ポイント→マイページの「ポイント購入」から購入。
- ・サービスポイント→定額サービスの継続と一日一回までのログインで1Pt得られます。
- To obtain purchase points and service points, you need to subscribe to flat rate service.
- ・Purchase point→Purchase from "Point purchase" on My page.
- ・Service point→Continuation of flat-rate service and 1 Pt can be obtained by logging in once a day.
- ※If it does not solve with the above, please ask from the inquiry form.
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