Explanation about credit card payment /クレジットカード決済に関するご説明
クレジット決済をお申し込みする際には、ご希望のクレジット代行会社をご選択してください。各クレジット代行会社のクレジットカード番号入力画面は、「ベリサイン社」のシステムを使用し高度に暗号化されて送信されますのでSSLで保護され、暗号化されて送信されるため、情報が第三者に漏れることはありません。
When applying for credit card payment, please select the credit card agency of your choice.The credit card number input screen of each credit card agency uses the VeriSign Inc. system and is transmitted with a high level of encryption, so it is protected by SSL, and since it is transmitted in encrypted form, the information will not be leaked to third parties.
クレジット代行会社により、ご利用可能なカードブランド、条件が異なります。Acceptable card brands and conditions vary depending on the credit agency.
テレコムクレジット(株)
- 日本国内発行のクレジットカードのみご利用可能です
- VISA,MASTER,JCB等及びその提携カードがご利用可能です
- 明細書表示名には、サイト名「GRAPHIS」と表示されます
Telecom Credit Corporation
- Only credit cards issued in Japan are accepted.
- VISA, MASTER, JCB and their co-branded cards are accepted.
- The statement display name will appear as “GRAPHIS”.
カード決済、請求名(請求内容)等に関する問い合せは、下記に直接、お問い合わせをお願いしますFor inquiries regarding credit card payment, billing names (billing details), etc., please contact the following directly.
- テレコムクレジット(株)、テレコムクレジットカスタマーサポート
- Telecom Credit Corporation, Telecom Credit Customer Support
(株)CREDIX
- 日本国内、海外発行のクレジットカードのご利用可能です
- VISA,MASTER,JCB等及びその提携カード(※現在、JCB以外のカードは決済エラーになる場合があります)
- 明細書表示名には、「CREDIX」と表示されます
CREDIX, Inc.
- Credit cards issued in Japan and abroad are accepted.
- VISA, MASTER, JCB, etc. and their affiliated cards (*Cards other than JCB may cause settlement errors at present).
- The statement display name will show “CREDIX”.
カード決済、請求名(請求内容)等に関する問い合せは、下記に直接、お問い合わせをお願いします。For inquiries regarding credit card payment, billing names (billing details), etc., please contact the following directly.
- (株)CREDIX、CREDIXカスタマーサポート
- Telecom Credit Corporation, Telecom Credit Customer Support
クレジットカード決済での定額サービスについてFlat-rate service with credit card payment
- お申し込みの際は必ず会員規約をお読みになり同意した上でお申し込みください。
また、サービスの性格上、払戻しには応じかねます。
- クレジットカード決済の場合、期間が満了すると自動継続されます。継続を希望されない場合は、マイページの定額サービスクレジット自動引き落とし停止処理よりお手続きください。※停止する際は必ず期限の前日までに停止してください
- 決済代行会社を変更したい場合は、「定額サービスクレジット自動引き落とし停止処理 」を行って継続しないように処理してください。有効期限が残っている場合は、すぐに決済はできません。定額サービスの有効期限切れ後に、改めて、ログインしてマイページから定額サービスをお申し込みください。その際、ご希望の決済代行会社を選択して定額サービスをお申し込みください。
- ※有効期限切れ後、5日以内に定額サービスに再申し込みをしないとユーザーランク(継続回数)がリセットされますのでご注意ください。
- マイページへ
- In the case of credit card payment, the subscription will be automatically continued when the term expires. If you do not wish to continue, please go to “My Page” to stop automatic credit card debit for subscription service.
- *Please make sure to stop the service by the day before the deadline (Japan time).
- If you wish to change the settlement agent, please process the request to stop the automatic debit of the subscription service credit so that it will not continue. If the expiration date remains, you will not be able to make a payment immediately. After the expiration of the subscription service, please log in again and apply for the subscription service from My Page. At that time, please select your preferred settlement agent and apply for the subscription service.
- *Please note that if you do not reapply for the subscription service within 5 days after the expiration date, your user rank (number of times you have continued to use the service) will be reset.
- マイページへ